Firma w social mediach:

Jak stworzyć spójną i wartościową strategię komunikacji marki?

Bezpłatne szkolenie online

Chcę wziąć udział w szkoleniu

Piątek, 27 sierpnia 2021, godz. 10:00

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła

Bezpłatne

Szkolenie Online

Do Szkolenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Czy wiesz, co jest podstawowym elementem profesjonalnej działalności w mediach społecznościowych? To strategia komunikacji marki, która określa cel, kierunek i sposób Twoich działań!


Strategia może być dokumentem kilku, a nawet kilkudziesięciostronicowym i tylko od Ciebie i potrzeb Twojej firmy zależy jej wielkość oraz forma. Nie bez powodu mówi się, że jest ona kluczem do sukcesu, ponieważ pomaga uporządkować Twoje działania i nadaje im konkretny kierunek. Pamiętaj jednak, że strategia z biegiem czasu i rozwojem Twojej marki może (i powinna) ulegać modyfikacjom.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć dobrą strategię komunikacji marki, koniecznie dołącz do listy uczestników bezpłatnego webinaru, który odbędzie się 27.08.2021 r. o godzinie 10:00!

Chcę dołączyć!

Podczas bezpłatnego szkolenia online dowiesz się:

  • czym jest strategia komunikacji marki,
  • dlaczego potrzebujesz strategii komunikacji w swojej firmie,
  • z jakich elementów składa się dobra strategia komunikacji.

Dodatkowo będzie możliwość zadania pytania na żywo podczas sesji Q&A.

CHCĘ SIĘ ZAPISAĆ

piątek,
27 sierpnia 2021 r.

godzina 10:00

Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.


Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers

No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.


Szymon Mrugała

Ekspert Finansowy

Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,


Bogusław Żyła

Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska


Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.


Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com

Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.

Zapraszamy!

Marketing Consultant w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: Skin79, PGE, Guess What, OWASP, Novisa Development, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła