Konto firmowe na Instagramie

– jak zbudować silną markę i dotrzeć do nowych odbiorców?

Bezpłatne Szkolenie Online

Chcę wziąć udział w szkoleniu

Piątek, 23 kwietnia 2021, godz. 10:00

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła

Bezpłatne

Szkolenie Online

Do Szkolenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

W ostatnim czasie Instagram jest jednym z najchętniej wykorzystywanych mediów społecznościowych na świecie! Użytkowany jest nie tylko do celów prywatnych, ale również biznesowych! Posiadanie profilu firmowego na Instagramie jest bez dwóch zdań niezwykle wartościowym sposobem na zaistnienie marki i pozyskanie nowych odbiorców.


Jednak, w jaki sposób rozpocząć działania na Instagramie, i jak je kontynuować, aby przynosiły oczekiwane efekty? Co zrobić, aby zachęcić osoby odwiedzające profil do obserwowania go? Jakie działania podjąć, aby zatrzymać odbiorców na dłużej?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na powyższe pytania, koniecznie dołącz do listy uczestników bezpłatnego webinaru, który odbędzie się 23.04.2021 r. o godzinie 10:00!

Chcę dołączyć!

Podczas Bezpłatnego Szkolenia Online dowiesz się:

  • czym jest BIO i jak ważna jest jego rola na koncie firmowym marki,
  • jak dzieli się hashtagi oraz w jaki sposób poprawnie ich używać,
  • jakie 5 narzędzi możesz bezpłatnie wykorzystać, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zadbać o spójność profilu.

Dodatkowo będzie możliwość zadania pytania na żywo podczas sesji Q&A.

CHCĘ SIĘ ZAPISAĆ

piątek,
23 kwietnia 2021 r.

godzina 10:00

Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.


Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers

No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.


Szymon Mrugała

Ekspert Finansowy

Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,


Bogusław Żyła

Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska


Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.


Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com

Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.

Zapraszamy!

Marketing Consultant w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła