Zaangażowana społeczność – jak pisać, aby przyciągnąć uwagę użytkowników
i wyróżnić się z tłumu?
Bezpłatne Szkolenie Online
Piątek, 19 lutego 2021, godz. 10:00
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła
Do Szkolenia pozostało:
Konkurencja na Facebooku jest ogromna, ale to nie oznacza, że nie da się osiągnąć sukcesu online. Istnieją sprawdzone i przetestowane sposoby, które pomogą Ci zrealizować ten cel.
Wartościowe, angażujące treści są podstawą, ale nie zapomnij również o stałym monitorowaniu rynku oraz śledzeniu konkurencji.
Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób stworzyć zaangażowaną społeczność w kanałach społecznościowych Twojej firmy?
Podczas szkolenia dowiesz się jak zrobić to skutecznie.
Przygotuj się na dużą dawkę wiedzy oraz realnych przykładów z życia Coconut Agency!
Podczas Bezpłatnego Szkolenia Online dowiesz się:
Jak powinny wyglądać angażujące posty
(na konkretnych przykładach)
Jak tworzyć atrakcyjne treści w social mediach
Czym jest User Generated Content i jak wykorzystać go na profilu swojej marki
Dodatkowo odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi. Po części merytorycznej będziesz mógł zadać nurtujące Cię pytania w bloku Q&A.
piątek,
19 lutego 2021 r.
godzina 10:00
Opinie uczestników naszego ostatniego szkolenia
Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent niespodziankę w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.
Zapraszamy!
Specjalista i trener w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła