Firma na Facebooku – jak prowadzić fanpage, który sprzedaje?
Bezpłatne Szkolenie Online
Piątek, 8 stycznia 2021, godz. 10:00
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła
Do Szkolenia pozostało:
Na świecie istnieje ponad 60 milionów stron firmowych na Facebooku. To dla nas wszystkich informacja, że trzeba tworzyć naprawdę wyjątkowe i w pełni przemyślane działania, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić odbiorców do Twojego produktu lub usługi.
Jedno jest pewne – każda, nawet raczkująca firma może odnieść sukces online. Wystarczy poznać sprawdzone i przetestowane przez nas sposoby, jak to zrobić.
Czy chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób prowadzić swój fanpage, aby dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć swoją sprzedaż?
Podczas szkolenia opowiem Ci o tym, jak przygotować się do rozpoczęcia działań sprzedażowych na Facebooku. Podzielę się z Tobą nie tylko wiedzą merytoryczną, ale też własnym doświadczeniem.
Podczas Bezpłatnego Szkolenia Online dowiesz się:
Jak tworzyć treści, które zaangażują Twoich fanów?
W jaki sposób wyznaczać cele reklamowe – na przykładzie naszych kampanii i efektów.
Jak i dlaczego warto śledzić konkurencję w mediach społecznościowych?
Dodatkowo odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi. Po części merytorycznej będziesz mógł zadać nurtujące Cię pytania w bloku Q&A.
piątek,
8 stycznia 2021 r.
godzina 10:00
Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency
Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.
Krzysztof Sarnecki
Prezes Quest Change Managers
No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.
Szymon Mrugała
Ekspert Finansowy
Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,
Bogusław Żyła
Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska
Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.
Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com
Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent niespodziankę w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.
Zapraszamy!
Specjalista i trener w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła