Firma na Facebooku – jak prowadzić fanpage, który sprzedaje?

Bezpłatne Szkolenie Online

Chcę wziąć udział w szkoleniu

Piątek, 8 stycznia 2021, godz. 10:00

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła

Do Szkolenia pozostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Na świecie istnieje ponad 60 milionów stron firmowych na Facebooku. To dla nas wszystkich informacja, że trzeba tworzyć naprawdę wyjątkowe i w pełni przemyślane działania, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić odbiorców do Twojego produktu lub usługi.


Jedno jest pewne – każda, nawet raczkująca firma może odnieść sukces online. Wystarczy poznać sprawdzone i przetestowane przez nas sposoby, jak to zrobić.

Czy chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób prowadzić swój fanpage, aby dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć swoją sprzedaż?

Podczas szkolenia opowiem Ci o tym, jak przygotować się do rozpoczęcia działań sprzedażowych na Facebooku. Podzielę się z Tobą nie tylko wiedzą merytoryczną, ale też własnym doświadczeniem.

Podczas Bezpłatnego Szkolenia Online dowiesz się:

Jak tworzyć treści, które zaangażują Twoich fanów?

W jaki sposób wyznaczać cele reklamowe – na przykładzie naszych kampanii i efektów.

Jak i dlaczego warto śledzić konkurencję w mediach społecznościowych?

Dodatkowo odbędzie się sesja pytań i odpowiedzi. Po części merytorycznej będziesz mógł zadać nurtujące Cię pytania w bloku Q&A.

ZAPISUJĘ SIĘ TERAZ

piątek,
8 stycznia 2021 r.

godzina 10:00

Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.


Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers

No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.


Szymon Mrugała

Ekspert Finansowy

Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,


Bogusław Żyła

Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska


Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.


Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com

Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent niespodziankę w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.

Zapraszamy!

Specjalista i trener w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.

Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła