ONLINE

Szkolenie Social Media


Dwudniowe szkolenie ze skutecznego promowania firmy na Facebooku i Instagramie dla Organizacji non-profit.

27-28 lipca

Całodniowe szkolenie z promocji firmy na Facebooku dla przedsiębiorców
i specjalistów marketingu.

dedykowane dla organizacji non-profit

SPRAWDŹ PROGRAM >>

UWAGA, ta propozycja jest ograniczona czasowo:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I ZAREZERWUJ MIEJSCE >>

DO SZKOLENIA ZOSTAło:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Coconut Agency to Agencja Social Media, która pragnie dzielić się wiedzą i pomagać innym!

Wraz z naszym zespołem postanowiliśmy zorganizować całkowicie
Bezpłatne Szkolenie Otwarte dla Organizacji non-profit, aby przekazać naszą wiedzę oraz doświadczenie i pomóc w działaniach marketingowych innym.


Jesteś właścicielem lub pracownikiem Organizacji non-profit i czujesz, że potrzebujecie wsparcia w działaniach marketingowych, aby dotrzeć do nowych odbiorców, znaleźć sponsorów, chcecie dzielić się efektami Waszych działań i poprawnie promować je w mediach społecznościowych?


To szkolenie właśnie dla Was!


ZGŁOŚ SWOJĄ ORGANIZACJĘ >>

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

Władz i założycieli organizacji non-profit,

którzy chcą prowadzić działania w mediach społecznościowych

Pracowników i członków fundacji i stowarzyszeń,

którzy zajmują się mediami społecznościowymi i marketingiem

Nauczymy Cię, jak zbudować jasną i przejrzystą strategię działania, określić cele i wyznaczyć big ideę marki, na której będzie się opierać cała komunikacja.






Podczas warsztatów omówimy, jak zdefiniować swoją grupę docelową, stworzymy przykładowe persony i dokonamy analizy, gdzie i jak takie osoby znaleźć.




W gąszczu treści napływających z różnych źródeł nasi klienci często zadają sobie pytanie, jak pisać, aby odbiorcy chcieli czytać. My to wiemy i z chęcią przekażemy Ci tę wiedzę!





Uczymy tego, jak tworzyć angażujące treści i posty, które „porwą miliony” oraz jak poprawnie zbudować całą kampanię reklamową na Facebooku.






Oczywiście! Warsztaty sprawią, że dowiesz się, które wskaźniki w marketingu są najważniejsze i w oparciu o co wyznaczać swoje dalsze cele.


Kim są Twoi odbiorcy?

Jak do nich dotrzeć?

Co charakteryzuje Twoją markę?

Jakie wartości reprezentuje?

Co ją wyróżnia?

Jak tworzyć treści,

które porwą miliony?

W jaki sposób realizować

działania organiczne i płatne?

Jak je rozróżnić i dobrze podzielić?

Czy bez pomocy zewnętrznych

firm można samodzielnie mierzyć

skuteczność swoich działań?

Na jakie pytania znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia?

Dlaczego warto wybrać Szkolenie Otwarte dla Fundacji w Coconut Agency?


  • małe grupy szkoleniowe,
  • szkolenie dopasowane do wiedzy i poziomu osób szkolonych,
  • aktualna wiedza od agencji specjalizującej się w social mediach,
  • case studies oparte na realnych projektach,
  • zaangażowanie w proces nauki uczestników poprzez rozmowy i zadania,
  • możliwość poszerzenia swoich kontaktów biznesowych,
  • wymiana doświadczeń,
  • otrzymanie certyfikatu,
  • dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku służącej wymianie doświadczeń,
  • wsparcie po szkoleniu.

To wszystko całkowicie BEZPŁATNIE dla Twojej Organizacji non-profit!

+1 mln

+2000

osób skorzystało z naszych kursów online

złotych rocznie wydawanych na Facebook Ads

doświadczenia w Social Media

5 lat

DZIEŃ PIERWSZY:

8h szkolenia

Moduł 1

Moduł 2

Moduł 3


  • Najważniejsze i najnowsze statystyki oraz źródło ich pochodzenia.
  • Profil na Facebooku jako wizytówka marki – najważniejsze aspekty.
  • Krótka analiza dotychczasowych działań wizerunkowych profili firmowych kursantów na Facebooku i Instagramie.
  • Analiza działań konkurencji w mediach społecznościowych (pod względem wizerunkowym oraz reklamowym).
  • Rodzaje archetypów marki i ich znaczenie w marketingu firmy.
  • Grupa docelowa marki – analiza zakładki statystyki na fanpage'u (godziny publikacji, jak analizować posty, ich wyświetlenia i zasięg).
  • Facebook Audience Insights.
  • Persona marki – aspekty teoretyczne.
  • Przepis na angażujące treści.
  • Warsztat copywriterski – case studies.
  • 20 różnych formatów na Facebooku, które angażują odbiorców – case studies.
  • Harmonogram postów na miesiąc – wspólna analiza dokumentu.
  • Niezbędne narzędzia do pracy w mediach społecznościowych (aplikacje, strony ze zdjęciami, wymiary grafik).
  • Kryzysy w mediach społecznościowych – case studies oraz sposoby na opanowanie kryzysowej sytuacji.
  • Konkursy na Facebooku – zasady organizowania zabaw na profilu firmowym.
  • Organizowanie wydarzeń na Facebooku.
  • Czarna strona Facebooka i Instagrama – nieświadome naruszenia regulaminu.

Moduł 4


  • Instagram – medium, które rośnie w siłę? Najważniejsze statystyk.
  • Konto na Instagramie jako wizytówka marki – najważniejsze aspekty.
  • Jak prowadzić profil na Instagramie, aby zaangażować fanów i dotrzeć do nowego audytorium?
  • # – siła hashtaga – rodzaje hashtagów oraz nauka ich poprawnego używania.
  • Narzędziownia – aplikacje lub strony, które poprawiają jakość pracy i skracają jej czas.
  • Działania reklamowe na IG – gdzie reklamować, jak się reklamować?
  • Rola relacji w Instagram Stories.

WSTĘP DO FACEBOOKA

OBRAZ, AUTENTYCZNOŚĆ I WARTOŚĆ

WSTĘP DO INSTAGRAMA

PRZERWA OBIADOWA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

GRUPY DOCELOWE

DZIEŃ DRUGI:

8h szkolenia

Reklamy na Facebooku, dobre praktyki i największe błędy

Moduł 5

  • Skuteczna reklama na Facebooku – cena vs dopasowanie do odbiorcy.
  • Od czego zależy koszt reklamy – wyjaśnienie działania algorytmów Facebooka.
  • Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.
  • Schemat lejka reklamowego – przygotowanie infrastruktury jeszcze przed kampanią.
  • 5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej na Facebooku.

Moduł 6


Menedżer reklam - omówienie systemu

  • Business Facebook, czyli firmowe konto reklamowe – omówienie szczegółowe (czym się różni Business Manager od konta prywatnego).
  • Wyjaśnienie opcji i pojęć w menedżerze reklam (informacje, faktury, najważniejsze ustawienia).
  • Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.
  • Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami?

Koncepcja wizualno-kreatywna w reklamie na Facebooku

  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs całościowe.
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Moduł 7


Moduł 8


  • Omówienie wskaźników efektywności reklamy.
  • Statystyki reklam – jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
  • Pixel Facebooka – podstawy analityki.
  • Zestawy reklam – tworzenie wykluczeń.

Optymalizacja kampanii na podstawie danych

OPTYMALIZACJA KAMPANII NA PODSTAWIE DANYCH

Planowanie Kampanii od A do Z

Moduł 9

  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa,
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania,
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs całościowe,
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia),
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Joanna Kropisz-Reguła

Trener i Specjalista Social Media w firmie Coconut Agency

Marketing Consultant w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.

REZERWUJĘ MIEJSCE >>

Ze szkolenia dowiesz sie jak:

,


utworzyć i zarządzać wydarzeniami w ekosystemie Facebooka,

wykorzystać bezpłatne narzędzia do usprawnienia jakości oraz czasu swojej pracy,

odnaleźć swoją grupę docelową, a także bezpłatnie podglądać swoją konkurencję w sieci,

tworzyć atrakcyjne treści i formaty, które działają,

wyznaczyć realne i mierzalne cele marketingowe online,

stworzyć skuteczną strategię działania w social mediach, uwzględniającą różne platformy społecznościowe,

krok po kroku skonfigurować swój fanpage, aby przyciągał nowych odbiorców,

ważna jest obecność Twojej organizacji w mediach społecznościowych oraz jak kształtuje się rynek social mediów w Polsce i na świecie,

poradzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych,

prawidłowo skonfigurować Menedżera Firmy, aby rozpocząć działania reklamowe,

wykorzystać dostępne cele reklamowe i ustawić skuteczną kampanię reklamową,

mierzyć, analizować oraz optymalizować wyniki swoich działań online.

Certyfikat

IMIENNY

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz

Co mówią Klienci o szkoleniach?

5/5

Zaufali nam:

MIEJSCE: online

0 zł

Cena:

TERMIN: 27-28 lipca 2021 r.

Szkolenie Otwarte dla Fundacji

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Do szkolenia zostało:

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

Zgłoś swoją organizację

Umów się na rozmowę!

Masz inne pytania lub nie odpowiada Ci termin?

Masz inne pytania?

Nie pasuje Ci termin?

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kto może wziąć udział w szkoleniu otwartym?

Szkolenie otwarte jest przeznaczone dla Organizacji non-profit, które chcą zdobyć nową wiedzę, usystematyzować bądź poszerzyć ją o nowe zagadnienia w zakresie działań płatnych i organicznych w mediach społecznościowych.

W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie otwarte dla Fundacji?

Aby zapisać się na szkolenie otwarte, należy wypełnić formularz, który pojawia się po naciśnięciu w przycisk zapisu na dole strony lub skontaktować się z nami mailowo (kontakt@coconutagency.pl).

Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?

Tak! Koniecznie napisz do nas w tej sprawie na kontakt@coconutagency.pl

Jaki jest koszt szkolenia?

Szkolenie zostało stworzone z myślą o Organizacjach non-profil i jest całkowicie BEZPŁATNE.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Masz pytanie?

Z chęcią na nie odpowiem!

Wyślij wiadomość

a.kaleta@coconutagency.pl

+48 535 334 050

New Business Specialist

Adam Kaleta

© Copyright 2021 Regulamin | Polityka Prywatności