SZKOLENIE OTWARTE
ONLINE
Facebook & Instagram
– planowanie i prowadzenie działań marketingowych
w mediach społecznościowych
24-25.02
– planowanie i prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych
Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?
Właścicieli firm, którzy chcą na własną rękę prowadzić działania
w mediach społecznościowych
Specjalistów
ds. marketingu
Pasjonatów, którzy chcą się rozwijać w obszarze social mediów
i marketingu
Uczymy klientów jak zbudować jasną i przejrzystą strategię działania, określić cele i wyznaczyć big ideę marki, na której będzie opierać cała komunikacja.
Podczas warsztatów omówimy, jak zdefiniować swoją grupę docelową, stworzymy przykładowe persony i dokonamy analizy, gdzie i jak takie osoby znaleźć.
W gąszczu treści napływających z różnych źródeł nasi klienci często zadają sobie pytanie, jak pisać, aby odbiorcy chcieli czytać. My to wiemy i z chęcią przekażemy Ci tę wiedzę!
Uczymy tego, jak tworzyć angażujące treści i posty, które “porwą miliony” oraz jak poprawnie zbudować całą kampanię na Facebooku.
Oczywiście! Warsztaty sprawią, że dowiesz się, które wskaźniki w marketingu są najważniejsze i w oparciu o co wyznaczać swoje dalsze cele.
Kim są Twoi klienci?
Jak do nich dotrzeć?
Co charakteryzuje Twoją markę?
Jakie wartości reprezentuje?
Co ją wyróżnia?
Jak tworzyć treści,
które porwą miliony?
W jaki sposób realizować
działania organiczne i płatne?
Jak je rozróżnić i dobrze podzielić?
Czy bez pomocy zewnętrznych
firm można samodzielnie mierzyć
skuteczność swoich działań?
Na jakie pytania odpowiesz
sobie podczas szkolenia?
Dlaczego warto wybrać szkolenie Coconut Agency?
+1 mln
+2000
osób skorzystało z naszych kursów online
złotych rocznie wydawanych na Facebook Ads
Doświadczenia w Social Media
5 lat
DZIEŃ PIERWSZY:
6h szkolenia
Moduł 1
Moduł 2
Moduł 3
Moduł 4
WSTĘP DO FACEBOOKA
OBRAZ, AUTENTYCZNOŚĆ I WARTOŚĆ
WSTĘP DO INSTAGRAMA
PRZERWA OBIADOWA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
GRUPY DOCELOWE
DZIEŃ DRUGI:
6h szkolenia
Reklamy na Facebooku, dobre praktyki i największe błędy
Moduł 5
Moduł 6
Menedżer reklam - omówienie systemu
Koncepcja wizualno-kreatywna w reklamie na Facebooku
Moduł 7
Moduł 8
Optymalizacja kampanii na podstawie danych
Maciej Sowa
Trener i Specjalista Social Media w firmie Coconut Agency
Od przeszło 7 lat współpracuje z agencjami, startupami i przedsiębiorstwami
w zakresie rozwoju marketingu. Specjalizuje się w strategiach marketingowych i strategiach komunikacji, content marketingu i social media.
Jest współzałożycielem Crash Mondays – cyklicznych, comiesięcznych spotkań kierowanych do branży marketingowej, które odbywają się w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Warszawie.
Realizował szkolenia z zakresu digital marketingu i social mediów dla wielu branż, m.in. handlu elektronicznego, bankowości, czy przedstawicieli firm technologicznych.
Doświadczenie osiągnięte dzięki współpracy z firmami działającymi w różnych sektorach, praca po stronie agencji, jak również zarządzanie działami marketingu in-house
oraz multidyscyplinarne wykształcenie, pozwala mu na szerokie spojrzenie na marketing, nieszablonowość oraz efektywne zderzanie marketingowej teorii z praktyką.
Ze szkolenia dowiesz sie jak:
,
poprawnie zorganizować swój pierwszy konkurs w social mediach,
utworzyć i zarządzać wydarzeniami w ekosystemie Facebooka,
wykorzystać bezpłatne narzędzia do usprawnienia jakości oraz czasu swojej pracy,
odnaleźć swoją grupę docelową, a także bezpłatnie podglądać swoją konkurencję w sieci,
tworzyć atrakcyjne treści i formaty, które działają,
wyznaczyć realne i mierzalne cele marketingowe online,
stworzyć skuteczną strategię działania w social mediach, uwzględniającą różne platformy społecznościowe,
krok po kroku skonfigurować swój fanpage, aby przyciągał nowych odbiorców,
ważna jest obecność Twojej marki w mediach społecznościowych oraz jak kształtuje się rynek social mediów w Polsce i na świecie,
poradzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych,
prawidłowo skonfigurować Menedżera Firmy, aby rozpocząć działania reklamowe,
wykorzystać dostępne cele reklamowe i ustawić skuteczną kampanię reklamową,
mierzyć, analizować oraz optymalizować wyniki swoich działań online.
Certyfikat
IMIENNY
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz
Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency
Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.
Krzysztof Sarnecki
Prezes Quest Change Managers
No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.
Szymon Mrugała
Ekspert Finansowy
Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,
Bogusław Żyła
Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska
Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.
Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com
5/5
Zaufali nam:
Co mówią Klienci o szkoleniach?
MIEJSCE: on-line
997 zł
Cena:
TERMIN: 24-25.02
Facebook & Instagram – planowanie i prowadzenie działań marketingowych
w mediach społecznościowych
Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:
(brutto)
Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:
FAQ
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Kto może wziąć udział w szkoleniu otwartym?
Szkolenie otwarte jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć nową wiedzę, usystematyzować bądź poszerzyć ją o nowe zagadnienia w zakresie działań płatnych i organicznych na Facebooku. Zapraszamy zarówno osoby prywatnie pracujące w działach marketingu, jak i freelancerów oraz przedsiębiorców.
W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie otwarte?
Aby zapisać się na szkolenie otwarte należy wypełnić formularz, który pojawia się po naciśnięciu w przycisk zapisu na stronie akademiafacebooka.pl. Podczas zakupu należy uzupełnić swoje dane osobowe oraz dane do faktury (w przypadku zakupu na firmę).
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak! Koniecznie napisz do nas w tej sprawie - przygotujemy dla Was rabat grupowy.
W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?
Szkolenie możesz opłacić dzięki bezpiecznym i szybkim przelewom w systemie Przelewy24. Jeśli chcesz dokonać zakupu przelewem tradycyjnym, napisz do nas, a my prześlemy Ci instrukcję, jak to zrobić.
Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie?
Fakturę wysyłamy do 7 dni od momentu rezerwacji i opłacenia szkolenia.
Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?
Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.
MIEJSCE: on-line
997 zł
Cena:
TERMIN: 24-25.02
Facebook & Instagram – planowanie i prowadzenie działań marketingowych
w mediach społecznościowych
Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:
(brutto)
Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:
Masz pytanie?
Z chęcią na nie odpowiem!
a.kaleta@coconutagency.pl
New Business Specialist
Adam Kaleta
© Copyright 2021 Regulamin | Polityka Prywatności