SZKOLENIE OTWARTE

ONLINE (za pomocą programu Google Meets)

Szkolenie

Facebook Ads i Google Ads

- mierzenie efektywności kampanii marketingowej

03-04.03.2022 r. w godzinach 10:00-16:00

SPRAWDŹ PROGRAM >>

ZACZYNAMY SZKOLENIE ZA:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cel szkolenia:

Nauka poprawnego przeprowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych

i w ekosystemie Google Ads

Nauka pozyskiwania jak największej grupy kontaktów, które są zainteresowane usługami lub produktami marki.

Nauka mierzenia skuteczności swoich działań reklamowych

Dlaczego warto wybrać szkolenie Coconut Agency?


  • małe (piętnastoosobowe) grupy szkoleniowe,
  • szkolenie dopasowane do wiedzy i poziomu osób szkolonych,
  • aktualna wiedza od agencji specjalizującej się w social mediach,
  • case studies oparte na realnych projektach,
  • zaangażowanie w proces nauki uczestników poprzez rozmowy i zadania,
  • możliwość poszerzenia swoich kontaktów biznesowych,
  • wymiana doświadczeń,
  • otrzymanie imiennego certyfikatu,
  • Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku służącej wymianie doświadczeń.

+1 mln

+2000

osób skorzystało z naszych kursów online

złotych rocznie wydawanych na Facebook Ads

Doświadczenia w Social Media

5 lat

DZIEŃ PIERWSZY:

Podstawy reklamy na Facebooku,

planowanie i optymalizacja kampanii reklamowej

Moduł 1

Moduł 2

Moduł 3


  • Skuteczna reklama na Facebooku – cena vs. dopasowanie do odbiorcy.
  • Od czego zależy koszt reklamy? – wyjaśnienie działania algorytmów Facebooka.
  • Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.
  • Schemat lejka reklamowego – przygotowanie infrastruktury jeszcze przez kampanią.
  • 5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej na Facebooku.
  • Business Facebook, czyli firmowe konto reklamowe.
  • Wyjaśnienie podstawowych opcji i pojęć w menedżerze reklam.
  • Konfiguracja ustawień rozliczeniowych.
  • Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.
  • Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami.
  • Podstawy tworzenia atrakcyjnej formy wizualnej.
  • Zasady tworzenia chwytliwych nagłówków reklamowych.
  • Objaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji w zależności od umiejscowienia.
  • Wymagania i ograniczenia wynikające z regulaminu Facebooka.

Moduł 4


  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs. lifetime.
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Podstawy reklamy na Facebooku, dobre praktyki i największe błędy:

Koncepcja wizualno-kreatywna w reklamie na Facebooku:

Planowanie Kampanii od A do Z:

Menedżer reklam – omówienie systemu:

Moduł 5

  • Omówienie wskaźników efektywności reklamy.
  • Statystyki reklam – jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
  • Pixel Facebooka – podstawy analityki.
  • Zestawy reklam – tworzenie wykluczeń.
  • Facebook Audience Insight.

Optymalizacja kampanii na podstawie danych:

DZIEŃ DRUGI:

Podstawy reklamy w Google,

planowanie kampanii reklamowej

Moduł 1

Moduł 2

Moduł 3


  • Skuteczna reklama w Google Ads – cena vs. dopasowanie do odbiorcy.
  • Od czego zależy koszt reklamy – wyjaśnienie działania algorytmów.
  • Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.
  • Schemat lejka reklamowego – przygotowanie infrastruktury jeszcze przez kampanią.
  • 5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej.
  • Firmowe konto reklamowe.
  • Wyjaśnienie podstawowych opcji i pojęć.
  • Konfiguracja ustawień rozliczeniowych.
  • Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.
  • Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami.
  • Podstawy tworzenia atrakcyjnej formy reklamy.
  • Zasady tworzenia chwytliwych nagłówków reklamowych.
  • Objaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji w zależności od umiejscowienia.
  • Wymagania i ograniczenia wynikające z regulaminu.
  • Kampania Produktowa.
  • Kampania w sieci wyszukiwania.
  • Kampania w GDN.

Moduł 4


  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs. lifetime.
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Podstawy reklamy w Google, dobre praktyki i największe błędy:

Koncepcja marketingowa w reklamie w ekosystemie Google Ads:

Planowanie Kampanii od A do Z:

System reklamowy Google Ads – omówienie systemu:

Moduł 5

  • Omówienie wskaźników efektywności reklamy.
  • Statystyki reklam – jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
  • Podstawy analityki.
  • Zestawy reklam – tworzenie wykluczeń.
  • Google Ads w Google Analytics.

Optymalizacja kampanii na podstawie danych:

Jakub Papuga

Trener i Specjalista Social Media w firmie Coconut Agency

Facebook Ads oraz Google Ads zajmuje się od kilku lat. Miał przyjemność pracować jako Manager działu PPC w jednej z najstarszych agencji social media w Polsce. Przeprowadził w swoim życiu kilkaset płatnych kampanii reklamowych, począwszy od branży spożywczej, po modę, urodę i wiele, wiele innych. 

Tylko w poprzednim roku zysk wygenerowany z reklam, które tworzył, wyniósł ponad 8 mln zł.


Jest również współautorem funkcjonalności Social Advertisement w edrone – narzędzia, które dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji daje nowe możliwości reklamowe dla e-commerce w social mediach. Jakub ma na swoim koncie także dziesiątki przeprowadzonych szkoleń i warsztatów związanych z PPC.

REZERWUJĘ MIEJSCE >>

PO SZKOLENIU ZYSKASZ:


Imienny certyfikat dla każdego uczestnika, poświadczający udział w naszym szkoleniu.


Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku.

Dostęp do 762 szablonów grafik w Canvie.

Dostęp do wszystkich kursów online agencji Coconut Agency.

Dostęp do materiałów szkoleniowych.

Certyfikat

IMIENNY

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz

Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.


Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers

No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.


Szymon Mrugała

Ekspert Finansowy

Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,


Bogusław Żyła

Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska


Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.


Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com

5/5

Zaufali nam:

Co mówią Klienci o szkoleniach?

MIEJSCE: on-line

997 zł

Cena:

TERMIN: 3-4.03.2022 r.

Mierzenie efektywności kampanii marketingowej - Szkolenie Facebook Ads i Google Ads

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

(brutto)

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund
REZERWUJĘ MIEJSCE

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kto może wziąć udział w szkoleniu otwartym?

Szkolenie otwarte jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć nową wiedzę, usystematyzować bądź poszerzyć ją o nowe zagadnienia w zakresie działań płatnych i organicznych na Facebooku. Zapraszamy zarówno osoby prywatnie pracujące w działach marketingu, jak i freelancerów oraz przedsiębiorców.

W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie otwarte?

Aby zapisać się na szkolenie otwarte należy wypełnić formularz, który pojawia się po naciśnięciu w przycisk zapisu na stronie akademiafacebooka.pl. Podczas zakupu należy uzupełnić swoje dane osobowe oraz dane do faktury (w przypadku zakupu na firmę).

Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?

Tak! Koniecznie napisz do nas w tej sprawie - przygotujemy dla Was rabat grupowy.

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?

Szkolenie możesz opłacić dzięki bezpiecznym i szybkim przelewom w systemie Przelewy24. Jeśli chcesz dokonać zakupu przelewem tradycyjnym, napisz do nas, a my prześlemy Ci instrukcję, jak to zrobić.

Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie?

Fakturę wysyłamy do 7 dni od momentu rezerwacji i opłacenia szkolenia.

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

MIEJSCE: on-line

997 zł

Cena:

TERMIN: 24-25.02

Facebook & Instagram – planowanie i prowadzenie działań marketingowych

w mediach społecznościowych

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

(brutto)

REZERWUJĘ MIEJSCE
Dni
Godzin
Minut
Sekund

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

Masz pytanie?

Z chęcią na nie odpowiem!

Wyślij wiadomość

a.kaleta@coconutagency.pl

+48 530 314 784

New Business Specialist

Adam Kaleta

© Copyright 2021 Regulamin | Polityka Prywatności