SZKOLENIE OTWARTE

ONLINE

Akademia Facebooka 2021

Dwudniowe szkolenie ze skutecznego promowania firmy na Facebooku i Instagramie dla przedsiębiorców oraz specjalistów marketingu

22-23 czerwca

Całodniowe szkolenie z promocji firmy na Facebooku dla przedsiębiorców
i specjalistów marketingu.

SPRAWDŹ PROGRAM >>

UWAGA, ta propozycja jest ograniczona czasowo:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
SPRAWDŹ PROGRAM >>

DO SZKOLENIA ZOSTAło:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?

Właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania w mediach społecznościowych

Specjalistów

ds. marketingu

Pasjonatów, którzy chcą rozwijać się w obszarze social mediów

i marketingu

Uczymy klientów jak zbudować jasną i przejrzystą strategię działania, określić cele i wyznaczyć big ideę marki, na której będzie opierać cała komunikacja.






Podczas warsztatów omówimy, jak zdefiniować swoją grupę docelową, stworzymy przykładowe persony i dokonamy analizy, gdzie i jak takie osoby znaleźć.





W gąszczu treści napływających z różnych źródeł nasi klienci często zadają sobie pytanie, jak pisać, aby odbiorcy chcieli czytać. My to wiemy i z chęcią przekażemy Ci tę wiedzę!





Uczymy tego, jak tworzyć angażujące treści i posty, które “porwą miliony” oraz jak poprawnie zbudować całą kampanię na Facebooku.






Oczywiście! Warsztaty sprawią, że dowiesz się, które wskaźniki w marketingu są najważniejsze i w oparciu o co wyznaczać swoje dalsze cele.


Kim są Twoi klienci?

Jak do nich dotrzeć?

Co charakteryzuje Twoją markę?

Jakie wartości reprezentuje?

Co ją wyróżnia?

Jak tworzyć treści,

które porwą miliony?

W jaki sposób realizować

działania organiczne i płatne?

Jak je rozróżnić i dobrze podzielić?

Czy bez pomocy zewnętrznych

firm można samodzielnie mierzyć

skuteczność swoich działań?

Na jakie pytania znajdziesz odpowiedź podczas szkolenia?

Dlaczego warto wybrać szkolenie Coconut Agency?


  • małe (dwunastoosobowe) grupy szkoleniowe,
  • szkolenie dopasowane do wiedzy i poziomu osób szkolonych,
  • aktualna wiedza od agencji specjalizującej się w social mediach,
  • case studies oparte na realnych projektach,
  • zaangażowanie w proces nauki uczestników poprzez rozmowy i zadania,
  • możliwość poszerzenia swoich kontaktów biznesowych,
  • wymiana doświadczeń,
  • otrzymanie imiennego certyfikatu,
  • dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku służącej wymianie doświadczeń.

+1 mln

+2000

osób skorzystało z naszych kursów online

złotych rocznie wydawanych na Facebook Ads

doświadczenia w Social Media

5 lat

DZIEŃ PIERWSZY:

8h szkolenia

Moduł 1

Moduł 2

Moduł 3


  • Najważniejsze i najnowsze statystyki oraz źródło ich pochodzenia.
  • Profil na Facebooku jako wizytówka marki – najważniejsze aspekty.
  • Krótka analiza dotychczasowych działań wizerunkowych profili firmowych kursantów na Facebooku.
  • Analiza działań konkurencji w mediach społecznościowych (pod względem wizerunkowym oraz reklamowym).
  • Rodzaje archetypów marki i ich znaczenie w marketingu firmy.
  • Grupa docelowa marki – analiza zakładki statystyki na fanpage'u (godziny publikacji, jak analizować posty, ich wyświetlenia i zasięg).
  • Facebook Audience Insights.
  • Persona marki – aspekty teoretyczne.
  • Przepis na angażujące treści.
  • Warsztat copywriterski – case studies.
  • 20 różnych formatów na Facebooku, które angażują odbiorców – case studies.
  • Harmonogram postów na miesiąc – wspólna analiza dokumentu.
  • Niezbędne narzędzia do pracy w mediach społecznościowych (aplikacje, strony ze zdjęciami, wymiary grafik).
  • Kryzysy w mediach społecznościowych – case studies oraz sposoby na opanowanie kryzysowej sytuacji.
  • Konkursy na Facebooku – zasady organizowania zabaw na profilu firmowym.
  • Organizowanie wydarzeń na Facebooku.

Moduł 4


  • Instagram – medium, które rośnie w siłę? Najważniejsze statystyk.
  • Konto na Instagramie jako wizytówka marki – najważniejsze aspekty.
  • Jak prowadzić profil na Instagramie, aby zaangażować fanów i dotrzeć do nowego audytorium?
  • # – siła hashtaga – rodzaje hashtagów oraz nauka ich poprawnego używania.
  • Narzędziownia – aplikacje lub strony, które poprawiają jakość pracy i skracają jej czas.
  • Działania reklamowe na IG – gdzie reklamować, jak się reklamować?
  • Rola relacji w Instagram Stories.

WSTĘP DO FACEBOOKA

OBRAZ, AUTENTYCZNOŚĆ I WARTOŚĆ

WSTĘP DO INSTAGRAMA

PRZERWA OBIADOWA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

GRUPY DOCELOWE

DZIEŃ DRUGI:

8h szkolenia

Reklamy na Facebooku, dobre praktyki i największe błędy

Moduł 5

  • Skuteczna reklama na Facebooku – cena vs dopasowanie do odbiorcy.
  • Od czego zależy koszt reklamy – wyjaśnienie działania algorytmów Facebooka.
  • Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.
  • Schemat lejka reklamowego – przygotowanie infrastruktury jeszcze przed kampanią.
  • 5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej na Facebooku.

Moduł 6


Menedżer reklam - omówienie systemu

  • Business Facebook, czyli firmowe konto reklamowe – omówienie szczegółowe (czym się różni Business Manager od konta prywatnego).
  • Wyjaśnienie opcji i pojęć w menedżerze reklam (informacje, faktury, najważniejsze ustawienia).
  • Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.
  • Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami?

Koncepcja wizualno-kreatywna w reklamie na Facebooku

  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs całościowe.
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Moduł 7


Moduł 8


  • Omówienie wskaźników efektywności reklamy.
  • Statystyki reklam – jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
  • Pixel Facebooka – podstawy analityki.
  • Zestawy reklam – tworzenie wykluczeń.
  • Czarna strona Facebooka - bany, blokady, usunięcia konta.

Optymalizacja kampanii na podstawie danych

OPTYMALIZACJA KAMPANII NA PODSTAWIE DANYCH

Planowanie Kampanii od A do Z

Moduł 9

  • Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa,
  • Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania,
  • Planowanie budżetu – model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs całościowe,
  • Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia),
  • Podstawy segmentacji grup docelowych.

Joanna Kropisz-Reguła

Trener i Specjalista Social Media w firmie Coconut Agency

Marketing Consultant w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła, pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.

REZERWUJĘ MIEJSCE >>

Ze szkolenia dowiesz sie jak:

,

poprawnie zorganizować swój pierwszy konkurs w social mediach,

utworzyć i zarządzać wydarzeniami w ekosystemie Facebooka,

wykorzystać bezpłatne narzędzia do usprawnienia jakości oraz czasu swojej pracy,

odnaleźć swoją grupę docelową, a także bezpłatnie podglądać swoją konkurencję w sieci,

tworzyć atrakcyjne treści i formaty, które działają,

wyznaczyć realne i mierzalne cele marketingowe online,

stworzyć skuteczną strategię działania w social mediach, uwzględniającą różne platformy społecznościowe,

krok po kroku skonfigurować swój fanpage, aby przyciągał nowych odbiorców,

ważna jest obecność Twojej marki w mediach społecznościowych oraz jak kształtuje się rynek social mediów w Polsce i na świecie,

poradzić sobie z kryzysem w mediach społecznościowych,

prawidłowo skonfigurować Menedżera Firmy, aby rozpocząć działania reklamowe,

wykorzystać dostępne cele reklamowe i ustawić skuteczną kampanię reklamową,

mierzyć, analizować oraz optymalizować wyniki swoich działań online.

Certyfikat

IMIENNY

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz

Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency

Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.


Krzysztof Sarnecki

Prezes Quest Change Managers

No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.


Szymon Mrugała

Ekspert Finansowy

Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,


Bogusław Żyła

Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska


Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.


Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com

5/5

Zaufali nam:

Co mówią Klienci o szkoleniach?

MIEJSCE: online

1590 zł

Cena:

TERMIN: 22-23 czerwca 2021 r.

Akademia Facebooka 2021

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Do szkolenia zostało:

(brutto)

Najbliższe Szkolenie zaczyna się za:

REZERWUJĘ MIEJSCE
Umów się na rozmowę!

Masz inne pytania lub nie odpowiada Ci termin?

Masz inne pytania?

Nie pasuje Ci termin?

FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kto może wziąć udział w szkoleniu otwartym?

Szkolenie otwarte jest przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć nową wiedzę, usystematyzować bądź poszerzyć ją o nowe zagadnienia w zakresie działań płatnych i organicznych na Facebooku. Zapraszamy zarówno osoby prywatnie pracujące w działach marketingu, jak i freelancerów oraz przedsiębiorców.

W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie otwarte?

Aby zapisać się na szkolenie otwarte należy wypełnić formularz, który pojawia się po naciśnięciu w przycisk zapisu na stronie akademiafacebooka.pl. Podczas zakupu należy uzupełnić swoje dane osobowe oraz dane do faktury (w przypadku zakupu na firmę).

Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?

Tak! Koniecznie napisz do nas w tej sprawie na kontakt@coconutagency.pl

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?

Szkolenie możesz opłacić dzięki bezpiecznym i szybkim przelewom w systemie Przelewy24. Jeśli chcesz dokonać zakupu przelewem tradycyjnym, napisz do nas, a my prześlemy Ci instrukcję, jak to zrobić.

Kiedy otrzymam fakturę za szkolenie?

Fakturę zostanie wysłana na Twój adres email automatycznie po opłaceniu szkolenia :)

Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?

Po zrealizowanym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej, który zawiera podsumowanie realizowanych zagadnień, datę szkolenia, a także podpis trenera zaświadczający ukończenie warsztatów.

Masz pytanie?

Z chęcią na nie odpowiem!

Wyślij wiadomość

a.kaleta@coconutagency.pl

+48 535 334 050

New Business Specialist

Adam Kaleta

© Copyright 2021 Regulamin | Polityka Prywatności