Akademia Facebooka
Szkolenie stacjonarne
Czwartek, 7 lipca 2022 r.
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła
Bezpłatne
Szkolenie Online
Jak wykorzystać firmowego Facebooka, aby generował kokosy?
Do szkolenia pozostało:
Czy wiesz, co jest podstawowym elementem profesjonalnej działalności w mediach społecznościowych? To strategia komunikacji marki, która określa cel, kierunek i sposób Twoich działań!
Strategia może być dokumentem kilku, a nawet kilkudziesięciostronicowym i tylko od Ciebie i potrzeb Twojej firmy zależy jej wielkość oraz forma. Nie bez powodu mówi się, że jest ona kluczem do sukcesu, ponieważ pomaga uporządkować Twoje działania i nadaje im konkretny kierunek. Pamiętaj jednak, że strategia z biegiem czasu i rozwojem Twojej marki może (i powinna) ulegać modyfikacjom.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć dobrą strategię komunikacji marki, koniecznie dołącz do listy uczestników bezpłatnego webinaru, który odbędzie się 22.10.2021 r. o godzinie 10:00!
Podczas bezpłatnego szkolenia online dowiesz się:
Dodatkowo będzie możliwość zadania pytania na żywo podczas sesji Q&A.
piątek,
22 października 2021 r.
godzina 10:00
Nasi Klienci o współpracy z Coconut Agency
Udział działań poprzez social media w marketingu naszej marki Quest for English jest kluczowy. Ba! To główna ścieżka zdobywania klientów. Postawiliśmy zespołowi firmy Coconut poprzeczkę wysoko – wzrost sprzedaży o 30% w roku 2018. Uzyskaliśmy 80%. Co tu dalej dodawać? Pracujemy z nimi dalej – teraz zajmują się wszystkimi naszymi firmami i markami. Polecamy ich naszym klientom. Z przyjemnością.
Krzysztof Sarnecki
Prezes Quest Change Managers
No potrafią w te marketingi, potrafią... ;) Jako zadowolony klient polecam usługi Coconutów w zakresie obsługi social mediów oraz realizacji działań marketingowych. Mają rozsądne ceny, bardzo dobrą jakość obsługi, szybki kontakt. Można liczyć na realizację bieżących projektów oraz wsparcie w planowaniu strategii marketingowej.
Szymon Mrugała
Ekspert Finansowy
Nie ulega wątpliwości, że specjaliści Coconut Agency posiadają ogromną wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i skutecznie używają jej, planując efektywne działania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług agencji, a także ze sprawnego i owocnego kontaktu z nią. Z pełnym zaufaniem rekomenduję Coconut Agency jako rzetelnego partnera w promocji marek w mediach społecznościowych. Z poważaniem,
Bogusław Żyła
Właściciel aplikacji Karta Tatrzańska
Coconut Agency profesjonalnie przygotował i zrealizował kampanię dla mojej szkoły gitary. Dzięki nim na warsztaty zapisało się ponad 300 osób :-) Teraz ruszamy z kolejnymi projektami. Szczerze polecam Coconut Agency.
Mat Czechowicz
Właściciel w Teoriastrun.com
Każda osoba uczestnicząca w Konferencji na żywo otrzyma od nas praktyczny prezent w postaci specjalnie przygotowanego materiału do pobrania.
Zapraszamy!
Marketing Consultant w Coconut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, PGE, Guess What, OWASP, Novisa Development, EkoEnergia Polska czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week 2019 czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości 2020.
Prowadząca: Joanna Kropisz-Reguła