Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cena wzrasta za:

Kup teraz!
Kup teraz!

Zostań ekspertem od Facebooka!

21 września 2022

Zostań ekspertem

od Facebooka!

21 września 2022

Kup teraz!

Informacje o szkoleniu

Informacje o szkoleniu

Chcesz wyróżnić swoją markę na Facebooku i dotrzeć do nowych odbiorców? Masz jednak wątpliwości, czy uda Ci się pokonać przeszkody w postaci ucinania zasięgów i ogromnej konkurencji? Nie jesteś za bieżąco z aktualnymi trendami, a wprowadzane usprawnienia i funkcje, zamiast pomagać, jedynie wzbudzają w Tobie jeszcze większe poczucie niewiedzy?


Akademia Facebooka to szkolenie przygotowane przez specjalistkę, Joannę Kropisz-Regułę, która już od 7 lat pomaga klientom wdrażać skuteczne rozwiązania z zakresu social media marketingu. W trakcie szkolenia poznasz nie tylko teorię, ale przede wszystkim przekonasz się na konkretnych przykładach, jak działać na Facebooku, aby osiągnąć sukces.


Po tych warsztatach dowiesz się, jak walczyć z ucinaniem zasięgów i małą widocznością postów. Dowiesz się, jak angażować społeczność Twojej markipokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content, który sprawi, że Twoi odbiorcy oprócz kliknięcia „Lubię to!” zaczną również komentować Twoje posty. Poznasz także narzędzia, które są prawdziwym musta-have w działaniach na Facebooku.

Akademia

Facebooka

Kup teraz!

Cena szkolenia:

700zł

Kup teraz!

Co mówią uczestnicy poprzednich edycji?

Co mówią uczestnicy poprzednich edycji?

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Podczas szkolenia odbędzie się także specjalna sesja Q&A, podczas której nasza Trenerka odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania.

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Solidny początek

Warsztaty rozpoczniemy od analizy najważniejszych aspektów na fanpage’u, które budują wiarygodność marki. Nie zabraknie również case studies konkretnych profili, które skutecznie angażują swoje grupy odbiorców.

Angażujący content

Bez odpowiedniej strategii nie ma sukcesu, dlatego omówimy krok po kroku, jak stworzyć plan działania w social mediach i jak wyznaczyć m.in.: odpowiedni cel i archetyp marki. Porozmawiamy także o warsztacie pisarskim, czyli tajnikach skutecznego copywritingu w marketingu internetowym.

Kryzysy, konkursy i wydarzenia

Zapobieganie kryzysom i zarządzanie nimi, organizacja konkursów zgodnych z regulaminem Facebooka, a także tworzenie wydarzenia to kolejne niezwykle istotne aspekty, o których opowie nasza Trenerka.

Trendy, narzędzia i harmonogramy

W social mediach liczy się przede wszystkim znajomość aktualnie panujących trendów i… podążanie za nimi! Poznasz także najlepsze narzędzia, które ułatwią Ci tworzenie contentu i budowanie wizerunku marki na Facebooku.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Specjaliści Social Media

Właściciele firm

Pracownicy działów marketingu

Ceniący nasze szkolenia za merytoryczną dawkę aktualnej wiedzy dostosowanej do obowiązujących trendów oraz za możliwość poznania innej perspektywy i doświadczeń kolegów z branży. Wybierają nasze szkolenia, aby poznać tajniki i triki pozwalające radzić sobie z ograniczeniami, które nakładają niektóre platformy w dynamicznie zmieniającej się branży marketingu internetowego.

Wybierają nasze szkolenia, aby skuteczniej wykorzystać social media w biznesie i pozyskać nowych klientów, a także by poznać tajniki budowania zaangażowania na profilach. Cenią je za aspekt merytoryczny oraz profesjonalne podejście Trenerów, którzy krok po kroku przeprowadzają przez dane zagadnienia.

Decydujący się na nasze szkolenia ze względu na chęć bycia na bieżąco z aktualnymi trendami marketingu online, zwiększanie swoich kompetencji w obszarze działań reklamowych, a także możliwość poznawania efektywnych sposobów na polepszenie wyników sprzedażowych i pozyskiwanie większej liczby leadów.

Harmonogram szkolenia

Harmonogram szkolenia

9:00 - 10:30 Facebook – wprowadzenie

Profil na Facebooku – ważne aspekty na fanpage’u, które budują wiarygodność marki i wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce

Analiza kont na Facebooku – mocne i słabe strony

Case studies – profile w Social Mediach, które angażują społeczność

10:30 - 10:40 Przerwa

9:00 - 10:30 Strategia budowania zaangażowania

Tworzenie strategii działania – jak wyznaczyć big idea, cele, dobrać archetypy marki, analizować grupy docelowe, budować harmonogram publikacji

Jak tworzyć treści, które porwą miliony - język i narracja

Posty, które budują zaangażowanie – case studies

12:00 - 12:15 Przerwa

12:15 - 13:15 Kryzysy, konkursy i wydarzenia na Facebooku

Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?

Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych

Wydarzenia na Facebooku

13:15 - 14:00 Przerwa na obiad

14:00 - 15:00 Trendy, narzędzia i harmonogramy

Narzędziownia

Harmonogram publikacji + szata graficzna

Trendy w Social Mediach

15:00 - 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi do Trenera

Kup teraz!

Zostań ekspertem od Facebooka!

700zł

Kup teraz!

Co wyróżnia nasze szkolenia?

Co wyróżnia nasze szkolenia?

+1200h

Łączna liczba godzin szkoleniowych

Zrealizowane szkolenia

+75

+90

Pozytywnych opinii 5.0 w Google

9,5

Według ankiet aż 95 osób na 100, poleca nasze szkolenia.

Co otrzymasz po szkoleniu?

Co otrzymasz po szkoleniu?

Szkolenie to dopiero początek Twojej przygody z marketingiem internetowym! Po warsztatach otrzymasz specjalny pakiet z bonusami, które pomogą Ci lepiej przyswoić i wdrożyć zdobytą wiedzę.

Certyfikat imienny (wirtualny)

potwierdzający udział w szkoleniu

oraz zdobyte kompetencje.

Prezentacja i zestaw materiałów od Trenera.

Checklisty i zadania dodatkowe

Dostęp grupy „Marketing pod palmami”, gdzie regularnie publikujemy branżowe ciekawostki i porady.

Michał Barszcz

CEO and Co-Founder

IPMB Management

Zostań ekspertem od Facebooka!

Kup teraz!
Kup teraz!

Zobacz, jak było na poprzednich szkoleniach

Zobacz, jak było na poprzednich szkoleniach

Poznaj naszą Trenerkę!

Poznaj naszą Trenerkę!

Joanna Kropisz-Reguła

Marketing Consultant w Coconut Agency

Swoje 7-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.


Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.


Pracowała m.in. dla: PGE, Skin79, Resort Binkowski, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa Development czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, Biznes na Czasie czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.

Biorę udział w szkoleniu!

Potrzebujeszspersonalizowanego wsparcia?

Potrzebujesz spersonalizowanego wsparcia?

Realizujemy także szkolenia dedykowane, gdzie bierzemy na warsztat profile tylko Twojej firmy i pokazujemy krok po kroku jak ożywić social media, aby były skutecznym narzędziem promocji. Przyjedziemy do siedziby Twojej firmy i przeszkolimy Twój zespół na “żywym organizmie” według aktualnych potrzeb.

Wybierz szkolenie dedykowane>>>

FAQ - najczęściej zadawane pytania

o szkolenia otwarte

FAQ - najczęściej zadawane pytania

o szkolenia otwarte

Dla kogo przeznaczone są szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte przeznaczone są dla osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Nie ma znaczenia, czy posiadasz już doświadczenie w pracy z tego zakresu, czy jesteś dopiero na początku swojej ścieżki – dzięki udziałowi w szkoleniu otwartym poznasz fundamentalne zasady działania w social mediach, uporządkujesz swoją wiedzę i zyskasz wiele cennych rad od doświadczonych specjalistów, pracujących w branży od lat.

W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie?

Klikając przycisk "kup teraz" na tej stronie zostaniesz przekierowany do koszyka, gdzie możesz opłacić zamówienie i zarezerwować swoje miejsce. Jeśli potrzebujesz faktury proforma napisz do nas na adres v.syslosolarz@coconutagency.pl

Gdzie odbywają się szkolenia otwarte?

Szkolenie odbywają się w formie online na platformie Google Meet. Każdy uczestnik przed szkoleniem dostanie link, którym będzie mógł zalogować się do pokoju.

W jakich godzinach odbywają się szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte zazwyczaj odbywają się w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00.

Jak przygotować się do szkolenia otwartego?

Przygotowując się do szkolenia otwartego, polecamy zabrać ze sobą coś do notowania.

Czy po ukończeniu szkolenia otwartego otrzymam certyfikat?

Tak, po ukończeniu szkolenia otwartego każdemu uczestnikowi wystawiamy imienny certyfikat. Dodatkowo każdy otrzymuje również prezentację ze szkolenia, listę przydatnych aplikacji i narzędzi niezbędnych do działania w marketingu online, a także dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku „Marketing pod plamami”, gdzie regularnie publikujemy branżowe ciekawostki i porady

Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?

Napisz do Viktorii

Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?

Napisz do Viktorii

Viktoria Sysło Solarz

Marketing Specialist

tel: 535 759 435

mail: v.syslosolarz@coconutagency.pl