Informacje o szkoleniu
Informacje o szkoleniu
Chcesz wyróżnić swoją markę na Facebooku i dotrzeć do nowych odbiorców? Masz jednak wątpliwości, czy uda Ci się pokonać przeszkody w postaci ucinania zasięgów i ogromnej konkurencji? Nie jesteś za bieżąco z aktualnymi trendami, a wprowadzane usprawnienia i funkcje, zamiast pomagać, jedynie wzbudzają w Tobie jeszcze większe poczucie niewiedzy?
Akademia Facebooka to szkolenie przygotowane przez specjalistkę, Joannę Kropisz-Regułę, która już od 7 lat pomaga klientom wdrażać skuteczne rozwiązania z zakresu social media marketingu. W trakcie szkolenia poznasz nie tylko teorię, ale przede wszystkim przekonasz się na konkretnych przykładach, jak działać na Facebooku, aby osiągnąć sukces.
Po tych warsztatach dowiesz się, jak walczyć z ucinaniem zasięgów i małą widocznością postów. Dowiesz się, jak angażować społeczność Twojej marki – pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content, który sprawi, że Twoi odbiorcy oprócz kliknięcia „Lubię to!” zaczną również komentować Twoje posty. Poznasz także narzędzia, które są prawdziwym musta-have w działaniach na Facebooku.
Akademia
Facebooka
Cena szkolenia:
700zł
Co mówią uczestnicy poprzednich edycji?
Co mówią uczestnicy poprzednich edycji?
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Podczas szkolenia odbędzie się także specjalna sesja Q&A, podczas której nasza Trenerka odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Solidny początek
Warsztaty rozpoczniemy od analizy najważniejszych aspektów na fanpage’u, które budują wiarygodność marki. Nie zabraknie również case studies konkretnych profili, które skutecznie angażują swoje grupy odbiorców.
Angażujący content
Bez odpowiedniej strategii nie ma sukcesu, dlatego omówimy krok po kroku, jak stworzyć plan działania w social mediach i jak wyznaczyć m.in.: odpowiedni cel i archetyp marki. Porozmawiamy także o warsztacie pisarskim, czyli tajnikach skutecznego copywritingu w marketingu internetowym.
Kryzysy, konkursy i wydarzenia
Zapobieganie kryzysom i zarządzanie nimi, organizacja konkursów zgodnych z regulaminem Facebooka, a także tworzenie wydarzenia to kolejne niezwykle istotne aspekty, o których opowie nasza Trenerka.
Trendy, narzędzia i harmonogramy
W social mediach liczy się przede wszystkim znajomość aktualnie panujących trendów i… podążanie za nimi! Poznasz także najlepsze narzędzia, które ułatwią Ci tworzenie contentu i budowanie wizerunku marki na Facebooku.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Specjaliści Social Media
Właściciele firm
Pracownicy działów marketingu
Ceniący nasze szkolenia za merytoryczną dawkę aktualnej wiedzy dostosowanej do obowiązujących trendów oraz za możliwość poznania innej perspektywy i doświadczeń kolegów z branży. Wybierają nasze szkolenia, aby poznać tajniki i triki pozwalające radzić sobie z ograniczeniami, które nakładają niektóre platformy w dynamicznie zmieniającej się branży marketingu internetowego.
Wybierają nasze szkolenia, aby skuteczniej wykorzystać social media w biznesie i pozyskać nowych klientów, a także by poznać tajniki budowania zaangażowania na profilach. Cenią je za aspekt merytoryczny oraz profesjonalne podejście Trenerów, którzy krok po kroku przeprowadzają przez dane zagadnienia.
Decydujący się na nasze szkolenia ze względu na chęć bycia na bieżąco z aktualnymi trendami marketingu online, zwiększanie swoich kompetencji w obszarze działań reklamowych, a także możliwość poznawania efektywnych sposobów na polepszenie wyników sprzedażowych i pozyskiwanie większej liczby leadów.
Harmonogram szkolenia
Harmonogram szkolenia
9:00 - 10:30 Facebook – wprowadzenie
Profil na Facebooku – ważne aspekty na fanpage’u, które budują wiarygodność marki i wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce
Analiza kont na Facebooku – mocne i słabe strony
Case studies – profile w Social Mediach, które angażują społeczność
10:30 - 10:40 Przerwa
9:00 - 10:30 Strategia budowania zaangażowania
Tworzenie strategii działania – jak wyznaczyć big idea, cele, dobrać archetypy marki, analizować grupy docelowe, budować harmonogram publikacji
Jak tworzyć treści, które porwą miliony - język i narracja
Posty, które budują zaangażowanie – case studies
12:00 - 12:15 Przerwa
12:15 - 13:15 Kryzysy, konkursy i wydarzenia na Facebooku
Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?
Organizowanie konkursów w mediach społecznościowych
Wydarzenia na Facebooku
13:15 - 14:00 Przerwa na obiad
14:00 - 15:00 Trendy, narzędzia i harmonogramy
Narzędziownia
Harmonogram publikacji + szata graficzna
Trendy w Social Mediach
15:00 - 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi do Trenera
Co wyróżnia nasze szkolenia?
Co wyróżnia nasze szkolenia?
+1200h
Łączna liczba godzin szkoleniowych
Zrealizowane szkolenia
+75
+90
Pozytywnych opinii 5.0 w Google
9,5
Według ankiet aż 95 osób na 100, poleca nasze szkolenia.
Co otrzymasz po szkoleniu?
Co otrzymasz po szkoleniu?
Szkolenie to dopiero początek Twojej przygody z marketingiem internetowym! Po warsztatach otrzymasz specjalny pakiet z bonusami, które pomogą Ci lepiej przyswoić i wdrożyć zdobytą wiedzę.
Certyfikat imienny (wirtualny)
potwierdzający udział w szkoleniu
oraz zdobyte kompetencje.
Prezentacja i zestaw materiałów od Trenera.
Checklisty i zadania dodatkowe
Dostęp grupy „Marketing pod palmami”, gdzie regularnie publikujemy branżowe ciekawostki i porady.
Michał Barszcz
CEO and Co-Founder
IPMB Management
Zobacz, jak było na poprzednich szkoleniach
Zobacz, jak było na poprzednich szkoleniach
Poznaj naszą Trenerkę!
Poznaj naszą Trenerkę!
Joanna Kropisz-Reguła
Marketing Consultant w Coconut Agency
Swoje 7-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: PGE, Skin79, Resort Binkowski, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa Development czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, Biznes na Czasie czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.
Potrzebujeszspersonalizowanego wsparcia?
Potrzebujesz spersonalizowanego wsparcia?
Realizujemy także szkolenia dedykowane, gdzie bierzemy na warsztat profile tylko Twojej firmy i pokazujemy krok po kroku jak ożywić social media, aby były skutecznym narzędziem promocji. Przyjedziemy do siedziby Twojej firmy i przeszkolimy Twój zespół na “żywym organizmie” według aktualnych potrzeb.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
o szkolenia otwarte
FAQ - najczęściej zadawane pytania
o szkolenia otwarte
Dla kogo przeznaczone są szkolenia otwarte?
Szkolenia otwarte przeznaczone są dla osób zainteresowanych marketingiem internetowym. Nie ma znaczenia, czy posiadasz już doświadczenie w pracy z tego zakresu, czy jesteś dopiero na początku swojej ścieżki – dzięki udziałowi w szkoleniu otwartym poznasz fundamentalne zasady działania w social mediach, uporządkujesz swoją wiedzę i zyskasz wiele cennych rad od doświadczonych specjalistów, pracujących w branży od lat.
W jaki sposób mogę zapisać się na szkolenie?
Klikając przycisk "kup teraz" na tej stronie zostaniesz przekierowany do koszyka, gdzie możesz opłacić zamówienie i zarezerwować swoje miejsce. Jeśli potrzebujesz faktury proforma napisz do nas na adres v.syslosolarz@coconutagency.pl
Gdzie odbywają się szkolenia otwarte?
Szkolenie odbywają się w formie online na platformie Google Meet. Każdy uczestnik przed szkoleniem dostanie link, którym będzie mógł zalogować się do pokoju.
W jakich godzinach odbywają się szkolenia otwarte?
Szkolenia otwarte zazwyczaj odbywają się w godzinach pomiędzy 9.00 a 16.00.
Jak przygotować się do szkolenia otwartego?
Przygotowując się do szkolenia otwartego, polecamy zabrać ze sobą coś do notowania.
Czy po ukończeniu szkolenia otwartego otrzymam certyfikat?
Tak, po ukończeniu szkolenia otwartego każdemu uczestnikowi wystawiamy imienny certyfikat. Dodatkowo każdy otrzymuje również prezentację ze szkolenia, listę przydatnych aplikacji i narzędzi niezbędnych do działania w marketingu online, a także dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku „Marketing pod plamami”, gdzie regularnie publikujemy branżowe ciekawostki i porady
Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz do Viktorii
Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz do Viktorii
Viktoria Sysło Solarz
Marketing Specialist
tel: 535 759 435
mail: v.syslosolarz@coconutagency.pl