Premiera!

szkolenie online na żywo

Zapisz się na listę pierwszeństwa!

Icon

Powiadomimy Cię o starcie przedsprzedaży na najbardziej korzystnych warunkach, które już się nie powtórzą!

szkolenie online na żywo

Icon

Zapisz się na listę pierwszeństwa!

Powiadomimy Cię o starcie przedsprzedaży na najbardziej korzystnych warunkach, które już się nie powtórzą!


Forma szkolenia

czas trwania

liczba miejsc

max 15 osób

szkolenie online

prowadzone na żywo

6 godzin

Forma szkolenia

Pokażemy Ci jak stworzyć profil z efektem wow i o jakie elementy należy zadbać na początek?
Nauczymy Cię pisać i angażować fanów, na konkretnych case studies
Nauczysz się korzystać z płatnej reklamy do promocji
Dowiesz się jak organizować konkursy na Instagramie
Poznasz sprawdzone aplikacje, dzięki którym szybko i samodzielnie stworzysz wyróżniające się treści graficzne i wideo
Nauczysz się wykorzystywać różne formaty dostępne na Instagramie
Dowiesz się jak zabezpieczyć konto i zadabać o bezpieczeństwo profilu
Poznasz specyfikacje techniczne (zdjęcia, grafiki, wideo)
Dowiesz się, jak czytać statystyki i wyciągać wnioski na przyszłość

Czego możesz się spodziewać

po szkoleniu:

Czego możesz się spodziewać po szkoleniu:

Trener: Dominika Szałajko

Trener: Dominika Szałajko

Social Media Team Leader w Coconut Agency | Influencerka

Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. W sieci znajdziesz ją jako @doomifit, gdzie obserwuje ją ponad 50 tys. osób. Jej ulubioną platformą nie bez powodu jest Instagram. To właśnie tam czuje się jak ryba w wodzie.


Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadziła szkolenia i współpracowała z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy.


Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.


Nie boi się nowych wyzwań i zawsze ma plan B (oraz C).


Zostaw kontakt do siebie!